Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 986 ggr
Kjerulfia1
0

Godmorgon 17 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mars har definitivt visat sig från sin bästa sida hittills. 

Dagens after work plan är att rida Melody, men eftersom jag är gräsänka kanske det blir båda, man vet aldrig. 

Gittan håller jag på att sätta igång på riktigt, lite mer belastning för var vecka. Igår tog vi en kort sväng i skogen som komplement till gräsvallarna med lite upp och ned. Hon kändes fin och är pigg och glad. Vi har ju inte varit där på ett år, men hon visste exakt vilken stig som var bäst när jag vände om ❤️, och det var inte den vi kom från.

Fotot på Gittan och mig är från i söndags då vi träffade på en bekant som var ute och gick med sin hund.

lil-sis
0

Idag hoppas jag på någon form av uteritt.

Sassenach
0

God dag! Herr Kråka och jag har varit ute och skrittat, vi lyckades hålla oss i skritt idag. Sen har jag hämtat hö och nu väntar lite motion av Busrusset. Halkblodet motionerade sig själv när jag var ute med Kråkan, full fart längs med staketet gnäggandes i högan sky. Börjar bli lite nervös inför morgondagen, skall på intervju för ett säsongsarbete, vill gärna ha det. Trevlig eftermiddag i solen!

starrhult
0

En kortare repris på hovslagaren i dag. Smile racade av sig en sko dagen efter skoningen - och Bingobullen "blev restnoterad" sist. I mitt nästa liv ska jag gifta mig med en hovslagare - eller veterinär tror jag (av ekonomiska skäl)… eller kanske inte ❤️..

GE
0

God kväll. Tog åt mig ett dagpass pga många sjukluckor. Jag är ledig ända till fredagnatt, så det passade bra med en extrainkomst tänkte jag. Skulle ha slutat 16.00, men pga ytterligare sjuklucka blev det en "H-tur" 07-21. Så nu sängen!

I morgon ska hela dagen spenderas med fröknarna!

God Natt 😴

lil-sis
0

Det blev tömkörning igår, så hon blev iaf lite svettig. Prinsen tittade på.