Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: avel
Läst 3190 ggr
Haag
0

Golden Sunset

Nångon som har en avkomma efter Golden Sunset?
Vore kul med en bild också :)

Mvh Emma Haag

www.haagfoto.se 

tjoffsan
0

Det finns väl bara en avkomma efter honom? En korsningsponny har jag för mig.

colleen
0

Han betäckte bara ett renrasigt sto. Om det blev dräktigt vet jag inte, men det finns en korsningsponny som gick treårstestet för ett par år sen med bra poäng, såg honom i finalen. Då var han fortfarande hingst.

~Jag tror på ödet~

Peppe
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2 Sunset bell heter han… Haag och jag var med vid finalen där han blev 2a =) han är fortfarande hingst

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Golden-Lady
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag rider Golden Lady som är efter Golden Sunset, Lady har en syster också som heter Golden Sunshine och som är efter honom. Deras mammor är dock ej connemaror.

Lady och Sunshine har nu fått två mkt fina föl nu också, så Sunset har blivit morfar:)

Lady, Sunshine samt deras föl på bilden->

Kajiizzz
0

Det finns Sunset Bell som någon nämnde ovan han är idag valack och bor hos mig och min familj.

GE
0

#5 Välkommen hit! Sunset Bell har en gräddvit avkomma som heter Grace Kelly,  som finns/fanns nere i Skåne nånstans. Resultatet av en romans med halvsystern Golden Sunshine. Hon har i sin tur fått föl e Backuddens Mountain Haze 83 och Dale Mist RC 72, och en e Welshhingst. Kanske finns det fler? 

Det vore kul om du hade en bild att lägga upp, så vi får se hur han ser ut idag :)