Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 668 ggr
GE
1

God förmiddag 19 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fortsätter mockningen av vinterhagen, så på eftermiddagen ska de få njuta av solen utan täcken. De är riktiga grisar båda två, hittar alltid högar gnugga in sig i.

Bild från igår. En vilar och en spanar efter varg! Det är väl inbyggt i generna att det ska vara så? Eller så längtar F bara ut i nästa hage, hon vet nog att det är dags snart.

Ha en fin dag !

lil-sis
0

I min hage är bajset hårt fastfruset. Irriterande.

Kjerulfia1
0

#0 Härlig bild!

Vi ska hyra en gödseldammsugare i april.

Annette
0

#2. En sådan såg jag demonstrerar för flera år sedan. Sen har jag ärligt talat glömt bort att de finns. Vart hyr man dessa?

Kjerulfia1
0

#2 De finns lite varstans. Vi hyrde från utanför Norrtälje förra året, men hoppas hitta en närmare i år för det var lite långt att köra. Mitt tips är att googla.  

Det är helt klart värt det om man har stora hagar.

Annette
0

I mina trakter verkar det dåligt med uthyrare.

liljegren
1

Fixat staketförhöjning.. nu borde lilla lärkan hålla sig inne.. Sitter o planerar bröllopsmeny.. inte superkul.. speciellt inte när man ser vad det kostar med catering.. så vi får nog laga det mesta själva… mera jobb till mig.. grattis! Tur att det finns lösningar till det mesta.. denna stavas nog mamma och pappa..

MrsM
0

Godnatt Jag tar mej an viruset från helvetet och undrar om jag för första gången sen 1974 ska behöva lämna w o till en planerad hingstpremiering?

lil-sis
0

Ponnyn stod emot något ruskigt bör jag red, klev av och bytte till däckel och arbete på töm. Inga problem med framåtbjudningen. Jag tror hon precis ratade hoppsadeln så nu blir det ingen ridning förrän jag har råd att köpa nytt, dvs när skatten kommer… Jag som tänkt galoppera innan 10 april :(

GE
0

#7 Du har väl blivit attackerad av elaka virus förut! Inte ska du lämna wo!

Stoppa i dig 12 pepparkorn var 6:e timme så fixar det sig!