Månadens bild Mars
Foto: Kristina Palm
HOLENS INGOLF RC 19. Utan den här hingsten och hans ägare - Vera Larsson - hade jag nog aldrig fått uppleva alla mina fantastiska connemaraår! Jag är dem stort tack skyldig, båda med en mycket stor personlighet och MYCKET stort hjärta. TACK/Kristina Palm
Vem vill du se som april månads omslagspojke/flicka? Skicka in en bild tillsammans med några rader varför. Det behöver inte vara en utställnings/tävlingsmeriterad ponny. Det behöver inte heller vara din egen, utan bara en som på något sätt har påverkat dig. Enda kravet är att du ska ha tagit bilden själv alt att du har tillstånd från fotografen att använda den. Bilden ska också vara i liggande format.
Senast den 28 mars vill jag ha din bild i ett mail: ge.eriksson@gmail.com
❤️

Grållen! ❤️
Även jag är skyldig honom ett tack för mitt connemarainstresse.

*puttar upp*
Lite dålig uppslutning till april månads omslagsbild. Eftersom det börjar bli föltider, skulle det vara roligt med en bild på ett föl. Självklart ligger alla föl oss varmt om hjärtat, men det det kan lika gärna vara nån av föräldrarna…
Det är några dagar kvar ännu,. men om det inte kommer in nåt, tar jag mig friheten att lägga upp en fölbild - vilken som helst - ur eget arkiv…
Är det för sent eller kan jag skicka in en nu?

Det går bra att skicka bilder hela dagen :)
Jag får ångra mig :) Alla vettiga bilder är stående!!

Kanske kan få iväg två förslag ikväll. Om du kan vänta så länge?

#3 Det där ser jag snarast som ett incitament till att inte skicka in något… 😉

Alla förslag mottages med glädje! Helst ett föl då jag tycker det skulle passa så bra med en fin fölbild nu när det är vår och fölen börjar komma till världen.
Kom ihåg liggande format bara (men fölet behöver inte ligga) 😉