god morgon 4/4
Påskafton idag! Farligt när man har människor i sin omgivning som vet att man är galen i godis.. och jag som behöver tappa ett par kilo.. suck..

Ledig till måndagnatt! Underbart! Tar den åt en som ville ha bort lördagnatten. Synd att det kom så hastigt på (vi bestämde det i natt). Med lite planering hade jag kunnat ta en sväng till Heby på em, men det blir för snärjigt så här i påsktider…
Fenella är inte med, men det skulle ha varit kul ändå. Kameran behöver öva!

God morgon och glad påsk alla!
Här var det en underbar om än kall morgon, men nu börjar det mulna på. En liten joggingrunda har hunnits med och nu blir det jobb med ansökan resten av dagen. Kanske med ett litet avbrott för att preppa huset för att "botten" ska kunna damsuga så att det blir påskfint.

Inte en påskkärring har kommit förbi hittills. Undrar om vi får ha allt godis för oss själva? Känner redan en viss äckelsockersmak i munnen. Snuvan fortsätter sin sakta ban… Hosta och lite halsont på det. Jag börjar undra om jag kommer att bli frisk… Var på vårdcentralen i veckan och det är fortfarande bara ett jäkla virus som inte vill ge med sig. Något bättre blodvärde än på hälsoundersökningen tack vare järntabletterna… Jag tröstar mig med att rida och gosa med den bruna och den grå. Den grå har varit något justerad, eftersom hon trampade på en sten på grusvägen precis innan hovis skulle sätta på tappskon. Det är inte lätt att vara ömfotad utan sko. Lösdriftshagen är så mjuk att där har hon sprungit på som vanligt. Hovis fick en del av godiset så vi blev av med lite granna iallafall.

Nä, det gjorde inte det 😕 Vi får se i morgon…