Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 848 ggr
lil-sis
0

God morgon 29/4

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Avslutade dagen igår med lite arbete på ridbanan för båda pållarna men på olika vis :-) Idag blir det antingen sömn när jag kommer hem eller en uteritt på Prinsen med Xanadu på släp, det beror på hur trött jag är.

Kjerulfia1
0

JOch en del ag har semester idag, vilket innebär morgonfodring, hagmockning, hovslagare och frisering av brun. Jag har säkert glömt något. Vad som är säkert är att jag kommer somna ovaggade ikväll. #0 kul att ses en glimt i lördags, lite trist att vi inte hann prata mer. Kände ju knappt igen dig först!!!! :-o

Kjerulfia1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
lil-sis
0

Åh fy idag är en dålig dag. Jag önskar att min ägglossning kunde ta fart så att jag iaf kan hoppas två veckor varje månad fastän det är typ omöjligt att det tar sig. Ska regna i em så ingen ridning idag, sova istället. #1 vi ses ju på lördag ;)

liljegren
1

Morrn morrn! Mulet o trist.. hittills verkar dagen lugn.. ska försöka få till en promenad med fullblodet innan 16 idag.. vi får se hur de blir med det.. Jag tyckte också det var roligt att få ansikte på människor man bara hört namnet på tidigare :) Jag funderar på att försöka få ihop en clinic i sadelutprovning i slutet av maj/början av juni.. är det något som är av intresse? Tänkte det skulle vara kul med en mer inofficiell mara-träff :)

GE
0

God Förmiddag! Här har det mulnat på, och det är regn i luften. För min del får det gärna regna tills på lördag! Jag jobbar både Valborg och 1:a maj, och dessa nätter är inte roliga. Tur att jag inte jobbar i natt iaf, Kvalborg är inte heller en kul natt..

#4 Jag kommer gärna på en Connemaraträff, om jag får fota hingsten 🙂

lil-sis
0

#5 Sista april i Uppsala är onekligen en prövning.

GE
0

#6 Ska du också jobba? Stackars dig isåntfall…

RC927
0

#4 Clinic hos dej skulle vara intressant! Och få titta på marorna också ! Det är 4 maror i stallet mina två står i , på Värmdö. Har blivit lite slö med att ta mej iväg ,för allt känns så långt bort, men har jag fattat det rätt så kan jag inte skylla på att det är långt bort i alla fall😊

lil-sis
1

#7 Ja men bara morgon. Fasar för mina fyra passager över Islandsbron under forsränningen :-/

Kjerulfia1
0

#9 åker bussen där då? Jag håller mig numer borta från stan denna dagen

lil-sis
0

#10 Ja. Och från 11 åker även alla bussar som annars passerar Stora Torget över Islandsbron. Förr i tiden hade jag köpt en jättestor godispåse och ätit stressen. Det kan jag inte göra nu och jag har redan ont i huvudet. Det har inte hänt något allvarligt där, ännu. Men som folk beter sig är det bara en tidsfråga. Och polisen brukar vara där men inte göra något. Har jag tur är vår yttre trafikledning på plats och hjälper till.