God Morgon 1 maj

Spännande! Vart är hon? Jag tror jag lyckats boka in frisör, sminkning o nagelfix tills i augusti.. Idag är det fix av sommarhagarna.. ska stänga om hagen hos mamma o pappa så vi kan släppa grabbarna där i sommar :) närmaste hästgranne där är ingen mindre än winnie the queen ;)
Har hämtat in en plaskvåt frysande prinsessa som nu står med dubbla täcken på väg till Tuthammaren och vårens sista lektion för Anders.

Trött! Det är en intensiv hästvecka den här veckan, med många extrapass, så att jag själv kan åka bort senare.
I dag tänkte jag försöka hinna rida båda?! pållarna, och sedan ska Melody få ett bad och lite fix inför utställningen imorgon. Vinterpälsen är nästan borta, och det stora russet/lilla nordsvensken har förvandlats till en smäcker connemara 😍
Ännu en kväll då jag kommer att somna ovaggad.

Regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn… #3 Du vet väl att vi vill ha bilder och rapport efteråt?

Förkylt,regnigt och grått. Blir inte många knop i dag men hästen ska badas inför morgondagens utställning.

#1 Mora, Gustav Wasas Ryttarspel…
Vann först LB med 3 sek marginal i fas 2. Stannade sen ut sig på ett löjligt räcke i LA! Två hinder från mål. Vad är det som är så farligt med plank och räcken tro?
Nya tag i morgon, folk & fä är fortfarande pigga & glada iallafall!
Lycka till på utställningen i morgon! Ser fram mot rapport med bilder 🙂
Regn här också, fördelen med det är att man sover kanonbra!
#6 Grattis till framgången! Och tack för att du visade de fina biderna på Pärlan för ett par veckor sedan.

#7 Tack och varsågod 🙂

#8 Får jag publicera en av bilderna på våran sida om jag skriver att du är fotograf?

#10 Visst får du det 🙂