Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 942 ggr
GE
0

God Morgon 1 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sköna maj välkommen ♩ ♫ ♩

Fick rapport om att Fenella är pigg & glad, och nöjd med inkvarteringen 🙂

Själv är jag lagom mör efter nattens vedermödor, och stupar i säng punkt.nu!

liljegren
2

Spännande! Vart är hon? Jag tror jag lyckats boka in frisör, sminkning o nagelfix tills i augusti.. Idag är det fix av sommarhagarna.. ska stänga om hagen hos mamma o pappa så vi kan släppa grabbarna där i sommar :) närmaste hästgranne där är ingen mindre än winnie the queen ;)

lil-sis
0

Har hämtat in en plaskvåt frysande prinsessa som nu står med dubbla täcken på väg till Tuthammaren och vårens sista lektion för Anders.

Kjerulfia1
1

Trött! Det är en intensiv hästvecka den här veckan, med många extrapass, så att jag själv kan åka bort senare. 

I dag tänkte jag försöka hinna rida båda?! pållarna, och sedan ska Melody få ett bad och lite fix inför utställningen imorgon. Vinterpälsen är nästan borta, och det stora russet/lilla nordsvensken har förvandlats till en smäcker connemara 😍

Ännu en kväll då jag kommer att somna ovaggad.

monsterpony
0

Regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn… #3 Du vet väl att vi vill ha bilder och rapport efteråt?

RC71
0

Förkylt,regnigt och grått. Blir inte många knop i dag men hästen ska badas inför morgondagens utställning.

GE
4

#1 Mora, Gustav Wasas Ryttarspel…

Vann först LB med 3 sek marginal i fas 2. Stannade sen ut sig på ett löjligt räcke i LA! Två hinder från mål. Vad är det som är så farligt med plank och räcken tro?

Nya tag i morgon, folk & fä är fortfarande pigga & glada iallafall!

Lycka till på utställningen i morgon! Ser fram mot rapport med bilder 🙂

Regn här också, fördelen med det är att man sover kanonbra!

Calvaro
1

#6 Grattis till framgången! Och tack för att du visade de fina biderna på Pärlan för ett par veckor sedan.

GE
0

#7 Tack och varsågod 🙂

RC71
2

#6 Tack! Kommer denna svans hinna torka till i morgon tro..?

Calvaro
0

#8 Får jag publicera en av bilderna på våran sida om jag skriver att du är fotograf?

GE
0

#10 Visst får du det 🙂