Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 763 ggr
lil-sis
0

God morgon 6/5

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag planerar jag en längre tur i skogen till fots med X i snöre. Jag hoppas att det slutar regna som utlovat. I övrigt jobb och försöka att inte fastna så mycket i "tänk om". Har inte haft ägglossning sedan i oktober förra året och jag fick min GBP etc "snabbt" för att min äggreserv är låg. Har bara lite (…) panik just nu. Väntar på läkartid hos reproduktionscentrum men det lär ske tidigast i juni och de lär inte starta ivf förrän tidigast september. Tänk om det är för sent då? Blä!! Inte så connemarigt men upptar väldigt mycket av min tankeverksamhet.

liljegren
0

Jag förstår att det känns motigt om du längtar efter barn.. har du övervägt ett privat vårdalternativ? De brukar ha kortare väntetider Vi är på g hem med tant klant som nu är sprutad i två nya leder.. back to boxvila o sjuk-ruta :(

lil-sis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har inte pengar till privat IVF. 2 timmar och nästan en mil i skogen blev det :)

Kjerulfia1
1

Är nu på väg hem efter tre spännande dagar i sydöstra hörnet av Sverige. Visste ni att det kulliga landskapet i norra Skåne och Bohuslän beror på vittring som skedde för 100 miljoner år sedan? Då promenerade det dinosaurier i Sverige. Längtar till ponnyhästarna!!!