Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 651 ggr
lil-sis
0

God eftermiddag 8/5

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har lastat påni helt problemfritt själv och åkt till Thorslunda för en dejt med kiropraktorn. Jag tycker att hon ser bättre ut, hoppas att han håller med. I så fall stämmer min teori om mer arbete.

GE
0

Fenella har skogsmullevecka efter meetinget, det tror jag gör henne gott. Själv har jag hela helgen på plåsterhuset framför mig, känns mindre gott…

Tisdbrist och idétorka är ingen bra kombo. Är det inte någon som har något kul att skriva om, eller komma med några förslag?

Ha en bra helg!

lil-sis
0

IB höll med. Så inget nytt besök bokat, bara att jobba på så svetten lackar :) Inga problem att lasta där heller och stod snällt i boxen. Superponny!

Sassenach
0

#1 Kul? räknas det att herr Kråka idag visat upp att han kan tänka sig fungera i beridet bågskytte? Haft en lugn dag om man bortser från träningen i Beridet bågskytte, där Kråkan skötte sig över förväntan. Kunde t o m rida i galopp och skjuta, att sedan träffa tavlan i en ökande galopp är en annan historia. Vi skall nu hemma öva på att hålla satt tempo, även om matte släpper tygeln (just den delen har dressyrfjanten till ryttare problem med) Ha en trevlig kväll.

starrhult
0

#3 - det tycker jag låter jättespännande! Modigt också. Har inget positivt att bidra med tyvärr - elände staplas på större och större hög 😕. Senaste tillskottet var en oönskad erfarenhet av gallstensanfall. Halva natten på akuten.

GE
0

#3 Ja, kul, intressant, spännade :)

Beridet bågskytte räknas 🙂

GE
0

Nä, det är ju inget man önskar sig själv  eller andra direkt! Stackars dig 😕

GE
1

#4 Förr ställdes diagnosen genom röntgen. Patienten fick äta sånt som de inte ska äta för att gallblåsan skulle dumpa. Det var en brunch som hette duga, med stekta ägg, stekt potatis, korv och bacon + glass. Gissa hur de mådde efter ett par timmar!

Idag ställer man diagnosen smärtfritt med ultraljud eller CT-buk…

DET är väl positivt? 😉

Sassenach
0

#5 Skall jag meddela när jag har nästa träning, så du vet om du kan komma och titta genom linsen? ;)

GE
0

Jaaa!! 😃

Akerberg
0

Firade Josefs födelsedag med det största äpplet jag hittade i affären, mycket uppskattat! Red ut o vägdressyrade istället för på banan som jag tänkt mig. Har inte kunnat fatta höger galopp ute på raka vägar (endast ur volt) på ett bra tag men idag har vi gjort det flera gånger 😊 Hoppas det håller i sig 😊

starrhult
1

#7 - också positivt med otroligt snabbt och bra omhändertagande på akuten. Jag fattade inget och hade inte alldeles typiska symptom, men det gick otroligt snabbt att undersöka och utesluta ännu allvarligare åkommor. Gick ganska fort till dess jag fick åka hem nästan smärtfri :)

GE
0

#7 🙂