God Morgon 14 maj
Morrn. Idag blir det tävlingar på Rekasta för min del. Flera Connemaror som jag aldrig har sett är anmälda. Tyvärr ingen Fenella till start idag. Hon sträckte sig i hagen i början av veckan, och var lite svullen i ett ben. Försvann på ett dygn men för säkerthets skull får hon stå över. Kanske kan hon gå LB på söndag istället, men då missar jag det eftersom jag jobbar lördag natt. Om jag inte åker dit direkt efter jobbet förstås, men det får dagsformen avgöra…
Om jag orkar blir det rapport med bilder framåt kvällen…
Om någon är intresserad vill säga?
Ha en bra dag!
#0 - bilder är alltid kul GE. Särskilt dina fina! Efter ett totalt knottanfall i går kväll, är dagen klar, solig och lite blåsig. Toppenväder för hästar. Har så smått börjat komma igång med lite lätt ridning igen. Mycket trevligt tycker jag och hästarna, som är väldigt lugna och sansade trots nästan helt uppehåll sedan påskafton när jag skadade mig. Skönt att ha påbörjat behandling hos naprapaten - som är jättebra. Värsta problemet sitter i bäckenleden, men är i alla fall mycket bättre :)
Löshoppat hos J&R idag, gick fint :)

Ponnysarna får vila eftersom jag är på resande fot. Gittan verkar hålla rent ridmässigt så det kanske blir div 3 i höst?!