god kväll 2? maj
Totalt hjärnsläpp ang datumet! :-$ Idag har våra flaskisar flyttat till åkerby gård för att vara glada kompisar åt en ensam liten flaskis där :) Postat massor av kuvert.. mockat.. fodrat.. shettisarna fick gå ut i gräshage nu på förkvällen.. men jag vet inte hur mycket de hinner beta egentligen då både Bellis o Paddis tycker att små tjocka shettisar ska motionera, inte beta. Hann även rida en sväng på Grace. Omotivationen själv var hon i boxen.. stod och halvsov och blängde lite på mig när jag kom med sadeln. Vi lyckades även matcha in dagens ösregn under ridturen.. men vad gör det när man får sitta på ett litet lyckopiller ;)
Herregud .. hahaha det är 21 maj 😂
I'm out 

Ja så kan det vara ;) huvud å tankar på annat håll.. ;)
#2 😛
I'm out 

#0 Men motion är väl bra!?
Själv har jag blivit beordrad att tjänstemannamässigt tillbringa resten av veckan i bergen i norra Portugal. Det är så synd om mig, och portvin är ju jättehemskt!
Flyget hit gick iallafall bra, flög ju Lufthansa som tur var, så inga strejkande piloter där inte. På flygplatsen i Frankfurt höll jag på att träffa en gammal brevkompis (vi var på samma ridläger när vi var typ 11-12 och har hållit kontakten sedan dess) av en slump, men lite för kort tid till boarding för att kunna sammanstråla. Det hade ju varit fantastiskt kul annars. Vi har inte setts på minst 10 år!
Husbandet ser till att grå och brun har mat när jag är borta, fast de föredrar ju gräs framför hösilage…