Godmorgon 30 maj
Idag har jag haft utsläpp. Vad glada alla var när de fick gå ut. Kul att se. Igårkväll fick jag en present av ponnysarna. En tappsko var. Jag hoppas de hade roligt i hagen. Nu får vi se om hovslagaren har tid innan jag åker bort igen. Han går ju kurs nu, så är inte lika flexibel som vanligt. Plus att bilen hans pajade häromdagen.

Två morgontrådar är mycket bättre än ingen alls 🙂
Snart på väg till Lovisedal, Rimbo. Regional/Nationell ponnydressyr, som jag har några fotobeställningar på. Ska bli spännade att se vad vädergudarna tänker ta sig till. Igår var det på yr.no "heavy rain" 12.00-18.00, men idag bara "rain"….
Hoppas det blåser bort helt och hållet! Mitt objektiv är inte vattentåligt, så det är bara att packa ihop om det börjar regna. Plast och tejp är nedpackat dock!
Ha en bra dag!

Hm, jo jag noterade efter mödosamt plitande på telefonen och ivägskickat att lil-sis hade hunnit före.
Tappskorna återfunna iallafall, nu ska vi bara se om hovslagaren har ett hål i kalendern i början av veckan. Melody fixar att vara utan, men Gittan behöver sin dojja.

Hej! Idag har vi hunnit med sov morgon, häst motion och hö upp på skullen. Nu är bara stall, städa lite och 40 års firande kvar. Nöjd med mina två senaste pass på herr Kråka. Vi övar fattningar från skritt, då har matte bättre koll på sin kropp och det blir betydligt bättre galopp efter fattningen. Imorgon blir det bus för herr kråka, vi skall öva beridet bågskytte igen. Trevlig kväll
Är det Pasi som skor dina hästar #2?

#4 Nix, det är Jens.
#5 Kurs och trasig bil verkar gå i släktet :p

#7 Wow! Grattis!!