Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 690 ggr
GE
0

God Morgon 13 juni

Morrn! Snart dags att åka iväg till Salaortens RF. Hoppas det rullar på  fint idag. 

Jag var ju så glad över en helt ledig helg, men man ska aldrig ta ut något i förskott! Har blivit beordrad till en "resurstur" i kväll 18-02, så jag lär väl missa en del. Har dock fått löfte om att komma nån timme senare om det går. Alltid nåt!

Soligt och varmt ser det ut att bli iallafall!

+15 ☀️i Uppsala just nu

Ha en fin dag!

liljegren
0

Morrn morrn! Paddis lurade mig.. igår kväll när det var dags att gå in verkade hon redo.. gjorde en fuling och klämde ut en droppe mjölk - vit! Kameran har sagt upp sig så jag har knatat mer till stallet x antal gånger under natten.. och paddis har sovit som en gris.. nåja, den kommer väl snart i alla fall

Kjerulfia1
0

Godmorgon! Börjar dagen med lite administration av olika slag. Sedan ska ställa ut stolar och bord på balkongen. Det har ju inte riktigt varit läge för detta innan igår.

lil-sis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ingen fantastisk bild men fina färger. Vi åkte ner till Nådhammar och deltog i en tömkörningsklass. Hon var lugn och lite seg, uppförde sig fint i nytt ridhus med okända ponnyer inne samtidigt, varav en stökade lite. Plats 3/4 och hon var yngst.

liljegren
0

Grattis lil-sis! :)