Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 607 ggr
Kjerulfia1
0

Glad midsommar 2015

Här var det regn och +12 grader. Ska strax ned till pållarna, det kommer en tjej och ska kika på Gittan. Sedan ska jag tömköra Melody lite tänkte jag. Vid lunch kommer föräldraskapet upp och det blir en tur till det lokala midsommarfirandet.

monsterpony
0

#0 Värmebölja!!! Här står temperaturen på strax under 10…

Inte direkt så att man laddar för sill, snaps och grillning. Men prognosen har börjat se okej ut för resten av helgen, så vi kanske skjuter lite på midsommarfirandet i år.

liljegren
0

God morgon! Här vräker regnet ner.. vet inte om jag törs släppa ut athena idag eller om vi nöjer oss med en promenad.. är lite orolig att lillsnorpan ska bli förkyld när det är sånt skitväder :/ Vi ska till mina föräldrar på middag ikväll. Moster+man och mormor skulle även dit. Man låter så lat när man säger det, men ibland är det riktigt skönt att slippa laga mat själv!

GE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Värmebölja här också - om man jämför med förra årets midsommarafton :)

Bekymrar mig dock inte så mycket om vädret för egen del. Ska tillbringa hela helgen på plåsterhuset, så det det får regna, hagla eller snöa bäst det vill…

Fick en midsommarhälsning från Matilda och Fergus igårkväll. Ser inte ut att vara någon vidare värme på Fröson heller…

Cathak
0

Glad midsommar alla connemaravänner. Jag och Tifflan inledde helgen i morse med att galoppera omkring in sväng i bokskogen.  Även här nere i söder är vädergudarna på dåligt humör. Just nu regnar det på ena sidan huset, och på andra sidan skiner solen🤓I eftermiddag och i kväll blir det god mat i goda vänners lag. I morgon förväntas jag vara på plats i sadeln för en runda med grannen och hennes kallblodstravare.

GE
0

De fick visst bättre väder på Frösön idag :)

MrsM
0

God Midsommar!

lil-sis
0

Hoppade X på ridbanan, typ 30cm så vi är halvvägs till working hunter pony, nästan… Och så red jag mitt russ, det ska jag göra igen!!

liljegren
1

Smågrabbarna har buffé i sin fina sommarhage :) mamma har kärat ner sig i skimmeln.. och nog ser han bättre och bättre ut nu när de går på bete och han har två kompisar att leva rövare med!

GE
0

#6 Vilken fin bild MrsM!

lil-sis
0