Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 581 ggr
GE
0

God Morgon 20 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morrn!

Jag cyklade genom ett tomt Uppsala igår kväll. Så när som på det här paret! Dessvärre visade det sig att många satt och häckade på plåsterhuset istället…

Tomt var det också när jag cyklade hem i morse, och lika tomt är mitt huvud nu.

Nu kryper jag ner i sängen. Ha en bra midsommardag alla ni vakna!i

liljegren
1

Ösregn under fm.. men nu är det uppehåll så fölis är ute! Vår lilla get har återhämtat sig.. hon är fortfarande mycket tunnare än de andra, men nu orkar hon stå upp på alla fyra ben utan att luta sig mot en vägg Imorgon är det ytterligare ett extrapass på agendan.. att jag har så svårt att säga nej! :/ 7-20.30 dessutom.. nåväl, det är pengar det med.

Kjerulfia1
0

Idag gjorde vi en utflykt till Mariefred och Gripsholms slott. En trevlig tur mellan regnskurarna som även inkluderade en tur och retur-resa med ånglok från motorvägen. Maken är ju tågtönt så han var nöjd. När vi kom hem så blev det lite vila och sedan tömkörde jag Melody. Det är trots allt skönt med egentid när föräldrarna är uppe. Melody skötte sig ganska bra, men vi har en del att jobba med. Fick massiv hemläxa av tränaren i torsdags, så nu är det intensivträning. Ingen lek här inte, ridklasserna på riks skiter jag nog i, känner oss inte riktigt redo. Kankse whp om vi hinner hoppa lite, men troligtvis inte. Så då får ponnyn bara vara med och va söt…

lil-sis
0

#2 Domaren säger att jag vågar så då vågar du också ;) Igår red jag ut på russet och husse promenerade med X i snöre. Hon är så snäll så eg kan husse rida med på de turerna men han känner sig inte mogen nog :p

Kjerulfia1
0

# 3 vi kan "hoppträna" tillsammans någon dag?

lil-sis
0

Absolut :)