God förmiddag 13/7

Semester till trots, måste man städa och tvätta lite också….

Idag har Gittan åkt iväg till sin nya matte och husse. Stort grattis liljegren! Det är en riktig pärla bakom sitt ibland envisa yttre. Nu ser jag fram emot att få hälsa på fina fölisar framöver 😎 Det känns lite tomt, men det kommer att bli så bra nu när hon flyttat till så fina människor och andra connemaror. Det är tur att det inte är så långt, så man kan komma och hälsa på någongång ibland.

Tack för förtroendet kjerulfia1! Gittan är verkligen något positivt som behövs i den tunga vardagen.. en individ kan aldrig ersätta en annan, men glädje i ett nytt fint sto är inte fel.. Hon blev glatt välkomnad av isolde som helt plötsligt blev väldigt liten ;) Det ska bli SÅ spännande att se vad hon lämnar :) Image kommer få lämna jordelivet på onsdag. Jag ville att hon skulle få somma in hemma där hon är trygg. Det är förbannat tungt.. min fina tjej.. känns så orättvist. Hon är ju bara 7 år.
Så tråkigt med Image men du har ju gett henne en rejäl chans, ibland fungerar det, ibland inte.
Tur att du fick hem en ny mara som kan fylla en del av tomrummet!

#2 Grattis till dig också! För att du fick tag i ett så bra (och nära) hem till henne!

#3 Beklagar verkligen Image 😕
"När Gud stänger en dörr, öppnar han alltid en annan"
Så sa min halvt religiösa mormor alltid när något dåligt hände. Kanske ingen bra liknelse, men du förstår vad jag menar…