God Morgon 18 juli
Morrn. Gjorde samma sak som lill-sis igår, dvs försov mig. Fast jag hade inte ställt någon väckarklocka. Man sover alldeles för bra när det regnar! Jag är fortfarande trött, så jag avstår nog från Gävle idag. I väntan på bättre väder här, ska jag försöka få lite ordning på gårdagens bilder istället. Så får vi se hur det blir i morgon. Kanske kollar jag Golden Tess på equipe istället. Just nu känner jag mig inte tillräckligt intresserad av att se finalen live, men det kan ändra sig. Dagsformen får avgöra…
Dygnsfärsk bild på Fergus och Matilda som tränar dressyr på sin nivå. Så fina!! Fotograf: Åsa Persson
Jag har varit ute och ridit extra connemara, något jag tycker är bland det roligaste som finns! Att rida många olika hästar är den bästa utbildningen man kan få som ryttare:) Idag fick jag låna kompisens fina 3 åring Holmtebo Angel. Min Noula var iväg och hopptävlade igår med ponnyryttaren, var lite för kul så hon bockade av det stackars barnet i bägge klasserna. Barnet var dock inte ledsen utan sa glatt att hon hoppade jättefina språng de hon hann hoppa och att det är bättre hon tycker livet är roligt än tvärtom, alltid uppskattat med ponnybarn som förstår sig på ungponnyer;) Damen har iaf en ridfri dag idag och jag ska strax ut till mina föräldrar på grillmiddag:) På bild jag & fina Angel!
Suttit i bilen hela dagen med husse som har jobbat helg. Inte så mycket häst idag.

Mör efter en dag på demensen Bellis betäckt.. blir sent föl nästa år igen :/