God Morgon 7 augusti
Härlig morgon i Uppsala! Nu blir det en tur till kusten, och framåt em/kvällen ska Fröken F också bada och bli fin för tävling i morgon.
Så roligt att Connemaran i det svenska fälttävlanslaget gick så bra i dressyren. Blir en spännande fortsättning, men fy sjutton vilka maffiga hinder…
Stocken på Baståsen med Fenellas maskot är mer i min smak 😎
Att Connemaravärlden är liten bekräftas gång på gång. Den brittiska flt ponnyn Foxtown Cufflynx är kusin med Foxtown Elderberry (mödrarna är helsyskon).
Ha en bra dag!

Sitter på rast.. det är långt ifrån alltid vi kan ta det.. lyxigt! I skrivande stund misstänker jag att ponnyryttaren badar grace.. de skulle försöka åka vid 14.. en annan är glad om vi hinner åka innan 17 :/

Sitter på jobbet och väntar på att en trögladdad sida ska ladda…
Ska försöka åka hem ganska tidigt idag och sen bär det av mot Skövde.

Jag var uppe 6 imorse och trimmade lite innan det blev för varmt, putsade av grejerna och började packa. Sen dess har jag mest hållt mig undan värmen ☺️

Packar Kjerulfia och Melodys kappsäck(ar). Men det är varmt (+28) så jag tar det bit för bit. Nu snart kan jag inte undvika att städa ur stallet och övningsspringa med ponnyhästen. Det där med att springa kommer nog inte vara så populärt.
Det verkar iallafall som att det kommer vara uppehåll i regnet och åskan imorgon när jag ska lasta och åka iväg. Alltid är det något.