Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 778 ggr
monsterpony
0

God morgon 4 oktober

God morgon alla connemaravänner!

Idag blir det trädgårdsarbete. Vi har tunnat ut en herrans massa sly och småträd som nu måste fraktas till tippen. Det och matlagning räcker nog för att hålla en sysselsatt större delen av dagen.

lil-sis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag grävs det vatten och el till spolspilta och belysning till gårdsplan. Har skrittat en tur i skogen på X som var fin som vanligt.

kicki80
0

God eftermiddag.. Snart dags för natt 3/3 denna arbetshelg.. Fixat hästarna och lämnar insläpp till syrran.. Rebell har haft vilodag idag, annars tränas han igång nu för att komma i form inför 2016 😉

kicki80
2

En bild på Rebell från igårkväll

Kjerulfia1
0

Idag har Melody och jag hoppat för första gången sedan i somras. Hon tyckte det var lattjolajbans, och mycket roligare än de där krumelurerna som matte håller på med. Så idag hoppade vi en liten minibana, på sådär 40 cm. Och hon sköt inte ut bogen en enda gång! Jag var jättenöjd och ponnyn var också nöjd.

GE
0

#2 Är vi i samma bransch? Jag vakade av igår morse, och hade stora planer för dagen. Blev inte mycket gjort dock. En promenad ner på stan och fika med en kompis, och en sväng till stallet framåt kvällen. En lagom ansträngande dag!

#3 Jättefin, rund och go!

Uppsala bjöd på vackert söndagsväder :)