Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 757 ggr
GE
0

God Morgon 17 oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Puh! Sista natten avklarad. Nu sova, tvättstuga, provridning i nämnd ordning. Om dagformen är god i morgon, blir det fotografering i Enköping. 18 Connnemaror anmälda i klasser från LC till LA…

Fick en så fin bild på älsklingen Fergus härom dagen. Unga damen på ryggen är sugen på hans syster, och vore det inte så långt bort skulle hon få ta henne…

Ha en fin höstdag alla vakna ☀️

liljegren
0

Härligt om det kunde få lösa sig så bra för er! Jag vaknade imorse av att hals och öra var genomblött och att jag hade en tass över bröstkorgen.. Harry är jättemysig men det där blev lite väl ;)

Kjerulfia1
1

Idag var det in i dimman !

Som vanligt har Melody tagit med sig en del av sängen ut i hagen. Kanske måste frisera den där manen lite granna.

Idag bär det av mot Jälla och påhejjning av klubbens Div III lag i dressyr (häst). Tyvärr inga connemaror med i laget, men nästa år kanske om Melody sköter sig som jag vill. 

Hade tänkt att krumelura med Melody på förmiddagen idag, men dimman gjorde att jag väntar med detta tills i eftermidag. Hon blir så jäkla spänd när hon inte har stenkoll på omgivningen och det verkar ju vara dumt om man vill att hon ska krumelura. Dimträning kan vi ha en annan dag. 

Imorgon ska vi har vår första hoppträning! Jättespännade :)