Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 753 ggr
GE
0

God Morgon 29 oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så var det slut på ledigheten, men de kanonfina dagarna har gjort att batterierna är fulladdade inför kommande tre nätter!  Nu tvättstugan som uppvärmning…

liljegren
0

Här är allt lugnt. Har trimmat hundarna som hade hårigare ben än skäggiga damens ansikte. Jobb i em. Hästarna har det bra, 99% av deras vakna tid spenderas kring silagebalen.. Bra för Skylark, som äntligen börjat lägga på sig ett bra hull, mindre gynnsamt för våra mindre smärta damer ;) Sitter och följer "Lisa Holm-fallet" Det är sjukt vad människor kan utsätta andra för, oavsett vem som nu gjort det.

Sassenach
0

Här är en lugn dag. Bidrar med lite glada nyheter från Svenska ridsportsförbundet, hästlicensen kommer from 2016 höjas med 50%. Det enda som är glatt med dem är att jag har löst livstidslicens på herr Kråka. Er övriga lider jag med. Skall göra en pumpa lykta. Ha en trevlig eftermiddag.

lil-sis
0

Jag känner inte att en hundralapp till per år i licensavgift spelar någon roll i min ekonomi men visst är det en rejäl höjning. Min egen licensavgift är ju desto saftigare.

GE
0

Jag löste livstidslicens för Fenella 2011 (950:-). När jag gjorde ägarbyte i TDB på Romantica 2013 såg att hon hade en livstidslicens, som jag bara aktiverade för 0:-

Så jag slapp också lindrigt undan…