Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettallmänt
Läst 2244 ggr
Madelen Jonsson
1

Trojas Akilles

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Här är en till Connemara som passerat i mitt liv. Vår historia är ett kapitel i sig. Köpte honom helt osedd på en auktion. Jag trivdes med honom, men tyvärr passade han inte min dotter. De klickade aldrig riktigt. Akilles var mer dressyrponny och hon ville satsa mer mot hoppning.  Jobbade med honom i ett par år sen fick han bli läromästare till en liten tjej. 

e. Janus, u. Ciao Bellissima, e. Brantshammar Bell Dara

RC927
0

Tror min dotter och jag träffade på honom på någon eller några hopptävlingar,kanske Roo Gård. Vi ägde då en annan Janusavkomma,Ticket to Ride. Honom ägde vi 2001-2004.

GE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såg honom på en lokal tävling i Enköping för 4 år sen. Ägde du honom då?

liljegren
2

Off topic men måste ändå inflika - WOW vilka fotoalbum och vilket minne du måste ha, GE!

GE
1

#3 Jo, massor av bilder har det blivit genom åren! I mitt fotoprogram märks varje album per automatik med fotodatum när kameran tankas ur. Jag tar också alltid en extrabild där nummerlappen syns tydligt, så att jag lätt kan identifiera hästarna via startlistorna sen. Annars skulle jag nog vara helt lost…

Madelen Jonsson
0

Håller med Liljegren! Vilken koll! Japp vi ägde honom där, det är min dotter som rider honom på bilden :).