Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 878 ggr
GE
0

God Kväll 16 december

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tomten kom tidigt till Fenella i år! Med luva och schabrak, samma som grimman och stalltäcket. Hon kommer att bli så fin, men det var ju det där med öronen…

I natt ska det börja snöa säger yr.no. Tur att man ska jobba så man åtminstone får se undret ;) Det är väl snart borta igen…

Ha en bra kväll!

liljegren
0

Här har vi december ;) Var har dem köpt de där grejerna? Fruktansvärt snygga! Var förberedd på att få en utskällning av barnmorskan idag. Jag kunde inte hålla mig från en skritt-tur i helgen och åkte självklart av så vi fick spendera ett par timmar på danderyd. Det positiva är att nu hittat vi dit. Men för första gången tyckte jag och min barnmorska lika! "Du kan lika gärna ramla i trappan" Passade på att äta lunch med sassenach, försökte hitta lite julklappar eftersom jag kom på igår att det är julafton nästa vecka. När jag kom hem låg mitt rödbruna lilla monster i hallen och såg skyldig ut, med all rätt. Han tog uttrycket "när katten är borta dansar råttorna på bordet" och dissikerade en julgrupp, hade slitit ner ett par krukor från fönstrena och lite annat smått som fanns runtom i köket. Hundmatstunnan var dock orörd.

lil-sis
0

Igår hoppade X med barn på ryggen. Hon är en snäll ponny med stenkoll på sina fötter men ibland väldigt mycket bebis :-D Det gick fint och barnet tyckte det var roligt. X blev helt slut i hjärnkontoret men inte ens varm om kroppen, perfekt efter vaccination!

GE
0

#1 Hoppsan, ibland blir det visst lite fel :)

De kommer från från Strömsbergsgård i Arninge, Täby