God eftermiddag 10/2
Vilket tråkigt väder här! Var till stallet och hade tänkt rida men det blev bara mockning. Jag brukar inte vara den som ger mig för vädret men idag kändes det som allt var fuktigt och att det inte var så snällt att ta av täcket , rida o låta hästen bli blöt o sen på med täcke på det blöta och ut! Fast det var ju mina känslor förstås!

Gräsligt tråkigt vädret! Själv är jag totalt utmattad. Trodde först att det var vårtröttheten som slagit till, men efter att ha räknat på den tid jag spenderat på jobbet, är det nog snarare det som är boven. Det har blivit flera extra nätter pga influensatopp hos personalen. Den här veckan 66 timmar innan den är över…
Nåväl, vi går åtminstone mot ljusare tider ☀️

Äntligen hemma efter en dag som började med morgonfodring och avslutades med årets första hoppträning. Ponnyn visade hela sitt register ur den högre skolan idag, det var capriole, levad, ryggning och stamp med höger bakben. Trots detta blev det en riktigt bra träning. Hon hoppade för glatta livet och vi fick till en kanonform i trav på slutet.
Vet inte vem som var svettigast, jag eller ponnyn.
Sjukstuga här kombinerat med extrajobb pga andra mer sjuka = trött. Ponny vilade igår. Idag blir det 45min skritt igen.