God Förmiddag 20 februari
Så var det snart dags för den första natten av tre i landstingspyjamasen. Håller med dom som skrev i gårdagens morgontråd. Just nu känns det som att tid och ork inte räcker till så mycket mer än de vardagliga sysslorna, men vi går mot ljusare tider. Snart är det vår och då känns allt förhoppningsvis lättare!
Idag känner jag mig iallafall lite inspirerad :) Fenella och Emma har nu startat sin första riktiga tävling ihop. En LC A:0/A:0 som de vann (10 startande) :)
Är i Sthlm hos farmor idag med. Får se hur många dagar det blir. Hon har legat sedan i onsdags.

Jag trodde vabruari var för att ungen skulle vara sjuk.. inte mamman.. först magsjuka och nu feber. Tröttsamt!
Nollgradigt och snön vräker ner :(. Förmodligen blir sportlovslediga glada i alla fall. Hästarna har stått och surat en timme redan och vill komma in. Dom fäller rejält nu - och det är skönt att dagens ljusa timmar blir fler och fler. Har sålt en sadel i dag.

Idag blev det en skogstur för madame. Så lite titta vart man sätter fötterna, klättring och kliva över stockar, och sedan en galopp. Hade bara tänkt att trava, men pållan ville bara galoppera när vi äntligen hittade ett underlag som var ok.

Styrelsemöte i SCS stod på agendan i dag med planeringen inför årets evenemang mm. Nu stalltjänst och sedan rädda in ponnyer från blötsnö och blåst

Kväll! Här har vi börjat jobba lite och sedan har kvarkan släppt sitt grepp på ridklubben(äntligen oktober-februari), så vi har haft planeringsmöte för allsvenska lagen. Sedan har valberedningen börjat jobba inom SCS. Hästen har gått i stå, men han uppvisar sina cirkuskonster i hagen. Ska nog få honom lite klippt, så att värmen vid arbete inte bara fastnar i vinterpälsen. Så då bör jag inte ha något att "skylla" på längre. Nu dags för kväller, för en dag med fullt ös imorgon. God kväll!