God morgon 5 mars
Väldigt dimmigt och grått och oroande förkylningstecken nere i halsen… Känns som upplagt för en trist dag.
Hoppas att ni andra har roligare dagar på gång.

#0 Du hann precis före! Började skriva och vips var det redan en tråd uppe 😂
I helgen ska ponnyn och jag på dressyrkurs med mental träning för Lotta Wanning på Ledingenäs. Det ska bli väldigt spännande och se hur ponnyn sköter sig. Det kan gå lite hur som helst känns det som. Jag tror egentligen att det är ponnyn som behöver den mentala träningen, men vi får se. Jag kan kanske föra över något i helgen.
Men det blir bra med träning på att sova borta och åka låda. Sedan är det ju trevligt att träffa ett gång glada klubbkompisar :)
#0 - Dimma här med - ser knappt ner till stallet. Tråkigast tänkbara ridunderlag, fruset och isigt, med lera och vatten över. Mina hästar fäller också som bara attan. Tillsammans med att det har varit lite småregnigt ett par dagar så ger det mig blöta , leriga och smågriniga ponnysar. Inte toppenläge precis

Blötsnö och grått i Grillby. Det är väl bara att försöka sätta fart med alla "måsten", men först kaffe! Ha en bra lördag alla.

Snöfall och nollgradigt i Uppsala när jag åkte hem från jobbet i 07.30 tiden. Inga vårtecken men inga förkylningstecken heller. Det senare får man vara glad åt 🙂

Inte tittat på vädret, det blir som det blir ändå 😊 Idag blir det förberedelser för morgondagens tävling och lite annat fix som inte hunnits med i veckan

God eftermiddag! Förut har jag lyckats fula mig från alla "måsten" inne genom att vara hos hästarna.. nu är det lite svårare då en liten bebis inte vill vara ute hela dagarna i snålblåst och blötsnö.. så idag har jag vikt tvätt, sorterat ur kläder och skurat golv. Jag inser varför hemmafru livet inte är något för mig! Dessvärre kommer dagen fortsätta i samma spår.. och så ska vi äntligen föytta in i vårt nyrenoverade sovrum :)
Igår red jag ut med husse på Prinsen, premiär :D