God Morgon 6 mars
Ytterligare en natt avklarad. Lika grått idag = perfekt sovväder 😴
För er som inte har facebook eller som inte kan se inlägg från min tidslinje. Så här "skrev" Fenella genom fodervärden igår. "Hej matte! Nu har jag varit så där duktig igen! 6:a av 49 ponnysar, men jag känner mig bäääst!" De är nöjda med henne mao!
Bra gick det i LB också - fram till sista hindret i fas 2. Meningen var att gå ut och känna på och hitta en bra känsla, men efter en av de snabbaste tiderna i fas 1, bar det iväg. Emma svängde alldeles för snävt mot det sista, ett räcke. Klokt nog, sa fodervärden, stannade Fenella, men felfri hade det blivit en placering där också.
Emmas klubbkompis har nyligen köpt en välmeriterad Connemara. Carraig Donn heter han, f-05 e Moy Johnny's Pride - Rynn Richard. De placerade sig som 3:a i LB och vann sedan LA (kat D).

Hästmänniskor kan inte vara kloka som utsätter sig för vintertävlingar… Idag har vi debuterat WE LB, resultatet blev väl inte jättebra, men okej med tanke på att träningen lyst med sin frånvaro hela vintern! Kom iallafall trea ;)

#0 Vänner är vi men jag får aldrig upp något från dig i mitt flöde, det är bara några få personers inlägg som dyker upp hos mig, hittar inga vettiga inställningar för sådant heller (bara vilka som ska visas först)
Mars väl? :p X vilar igår och idag pga långt pass i fredags.

#2 Jag blir inte heller riktigt klok på hur det fungerar…
Är fö ganska trött på FB just nu, med allt sk*t som dyker upp i flödet. Tänk att en del måste uppdatera sig precis hela tiden! Typ "Fikar med bästisen" -> bild på en latte, en stund senare "Köar på väg hem" -> bild på ratten och vindrutan, nån timme senare "Lagar mat till älsklingen" -> bild på spisen med kastruller, sen "Äntligen middag " -> bild på matbordet, och slutligen "Myser i soffan" -> bild på vinglas med TV:n i bakgrunden. Hur intressant är det på en skala?

#3 Mars 😞

#4. Det är därför jag inte är medlem där. Verkar ungefär lika kul som att titta på när tvätten torkar.

#4 eller allt som andra gillar o kommenterar, mitt flöde svämmar över av andras aktivitet. Bryr mig liksom inte om någon gillat en för mig okänd människas/företags/sidas status

Ja, det är rätt tröttsamt, men det finns roliga och bra grupper/sidor också, som ändå gör att det är värt att vara kvar. Man får ta det onda med det goda :)
Det finns dom som lägger upp selfies, typ varannan time, och de ser alltid ut som guldfiskar med nackspärr. När jag har tröttnat på att se dem, brukar jag klicka på "sluta visa inlägg men förbli vänner". Går att ändra tillbaka sen om man vill ;)
Om det är nåt intressant som jag vill följa klickar jag på "slå på aviseringar för det här inlägget". Då får jag reda på om något skrivs, och kommer direkt till inlägget. Istället för att behöva tröska igenom all annan dynga för att leta fram det igen…

Hahaha, ja herregud. En del människor verkar uppenbarligen ha för lite att göra :)
Jag tänker att dom som håller på så - fungerar lite som små barn gör: "syns man inte, så finns man inte". 😎