Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 994 ggr
RC927
0

God eftermiddag 15/3

Varit i stallet från morgon till mitt på dan. Hästarna har tömkörts av tränare och sedan firade vi en 50åring med fika och smarrig tårta! Blir sen bio ikväll, Danish Girl! Liten stund var solen framme idag😎

GE
0

Våren är definitivt här, frånvaron av sol till trots. Helgen är avklarad + den extra måndagnatten, som går till historien som synnerligen hemsk. Nu ledig 3 dagar..

Fenella och Emma och gymnastikhopp 9 sekunder :)

https://youtu.be/CzKjzTubFfs

lil-sis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi kämpar mot vattnet på gården, länspumpen är en suverän uppfinning. Red en kort stund igår på galet pigg ponny som dagen till ära hade även höger galopp.

starrhult
0

Äntligen, ljust på morgonen när man går upp och skapligt länge på kvällen. Strålande sol i dag och all snö och is borta. Men, i stället lera, lera och mera lera :(. I kombination med hästar som fäller som attan - ser jag ut så jag kan skrämma barn efter ett stallpass! Tappsko som ett brev på posten - för snösulorna sitter fortfarande kvar. Blir ett hovslagarbesök i morgon. Nu längtar jag till påsk - med en veckas "lerighet" här hemma. Hoppas att vårvädret håller i sig då!

GE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, det är lerigt precis överallt, men det ska väl torka upp såsmåningom. Våren är iallafall här, och det känns bra. Varmt och skönt är det säger Billy von Stallkatt!