Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 915 ggr
liljegren
0

god morgon 4/4

Jag sträckte nog något i knät igår när jag och Rebell var ute och gick.. bäst att sätta sig i knät på matte när det kommer ett gäng stora tjurar och attackerar! Hästbiten blir därför rätt liten idag.. mats får göra desto mer.

lil-sis
0

Red en kort stund igår. Fin trav med bra stöd i båda händerna och båda galopperna på hjälpen, bara hon får kicka igång högergaloppen. Och det får hon väl bara det blir rätt.

RC927
0

Lämnat in transporten för däcksbyte samt tvätt! Just tvätt händer inte alltför ofta tyvärr. Ridit en dryg timme på Mallan. Det är så skönt nu när våren kommit 😊 Tussilago, blåsippor och en stor rovfågel som fick oss båda att hoppa till! Skulle egentligen ha med mej en fågelbok när jag rider ut!

GE
0

Sista natten nu, sen ska det bli skönt att vara ledig några dagar. Vädret ser inte ut att bli så lysande, men några solglimtar ska det väl ändå finnas chans till. Oavsett väder ska Romantica förvandlas från gråskimmelskäck till vit!

RC71
0

I dag var det slött i mammahagen. Inte jättelångt kvar nu.. :)

RC71
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
lil-sis
1

Igår var X så fin i traven att jag fick säga åt mig själv på skarpen att kliva av :-)

GE
0

#5 Söta! Ser så där lagom introverta ut, på väg in i "föl-mood" 🙂