God Morgon 7 april
Mulet och +7 men inget regn än så länge. Ska visst komma en hel del på em dock, men det är bara att gilla läget i leran! Våren kommer….
Nu har jag äntligen fått tummen ur och beställt HWSD-test. Efter mycket velande hit och dit, valde jag VGL till slut.

Februari? Hos mig är det april ;)
#1 Här med! Red en kort tur på morgonen med regnet i åtanke. Är fortfarande svag som en nyskiten kattunge men ponny är snäll så det gick fint :)

Här också förstås, men ser man har inte upp kan det bli så här. Ibland visar sig tidigare rubriker medan man skriver den, och har man då bråttom så….
Kanske en modell att köra på ;) fler inlägg = ökat aktivitesindex!

Blött blött blött :( En vanlig jobbardag i dag men nu ska jag packa. Helgen ska tillbringas på Kolmården och Svenska Hovslagarföreningens årsmöte. Mellan dom jobbrelaterade föredragen blir det privat visning i parken och i delfinariet :)
Riktigt aprilväder i dag. Sol, storm, snöby och regnskur inom en timme. Började ridningen i strålande sol och slutade med störtskur… Men inte brydde sig hästen i alla fall :). Spännande växlingar - men vilka kläder ska man ha?

Fölet i bakgrunden tillhör stoet och det är ett hingstföl

#6 Camelia?

#8 camelia ja :) och aramis, 1970 på Värnberg

#8 Hann inte med riktigt där! Häftig outfit på Kerstin. Så skulle det se ut :)