Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 873 ggr
liljegren
0

god kväll 11/4

Trots att fröken går i hage med irdentligt med ström har vi har busig ettåring på vift två gånger.. tredje försöket såg vi att hon tog sats och travade/kröp under grinden.. den är ju elastisk så även om hon fick en stöt flyttade sig tråden.. på med en till grind och två minuter senare testade fröken grinden med mindre lyckat resultat.. ponny-människa 0-1! Idag har jag påbörjat ett bakmarathon! Det ska testbakas i massor i för dopet i maj. Först ut var vaniljhjärta i långpanna. Oförskämt enkelt och riktigt gott :)

kicki80
0

Inte kul när dem kommer på att det är kul att smita… Låter bra med hembakat😀, finns inget godare… Här har vi haft hovslagare och efter det så har Moa och Rebell tränat på galoppfattningar… Riktigt nöjd Moa efter ett riktigt bra ridpass… Blir en tidig kväll efter 3 jobbnätter..

GE
0

Japp! Tidig kväll blir det!

God Natt 😴

lil-sis
0

X hoppade så vi bytte alla band till järntråd som hon inte kan taxera = behöver inte ens ha elen på :D (Men Prinsen går igenom de elastiska grindarna när inte elen är på). Fortsatt vila igår som planerat. Jättefint väder men jag var så trött att jag nästan somnade i duschen.