Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 1485 ggr
GE
0

God Morgon 18 april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Undrar om det ska regna idag också? Gårdagen bjöd ju på ett riktigt aprilväder. Mellan skurarna hann jag dock med att bada Fröken R och fotografera ett par hästar. Lilla Ebba som vuxit en del sen förra sommaren börjar nu bli lagom på Dajma Gräddnos. Svartvit bild pga att svansen inte lämpar sig för färgtryck ;)

Nu väntar en date med hovslagaren

Ha en bra dag!

liljegren
0

Allt rullar på.. midas behövde en liten kur antibiotika och han är så duktig så! Inte lätt när man är så liten och matte bara stökar med en ;) Sitte och ippdaterar hemnet med jämna mellanrum.. dom ska sälja en sommarstuga här i närheten och mäklaren tyckte att det var en god ide att fota några av våra ponnyer.. kanske man skulle begära ett par procent på försäljningspriset? ;) haha nä, men fick dem en fin bild kan det ju vara roligt att ha det. Här skiner solen så jag tar nog med lilla Harry på Albins och min promenad :)

lil-sis
0

Städar och fixar hemma. Fick ny tid på reproduktionscentrum redan imorgon, det var ju fantastisk, annars vill de gärna "vänta och se" när man testar positivt trots flera dagars blodbad. Hovis kommer förhoppningvis senare idag för att sko båda connemarorna och sedan kommer tävlingspiloten och trimmar X på banan :)

lil-sis
0

Piloten har ridit (jag åker, hon rider) och ponny tycker piloten är skitjobbig! Piloten kräver nämligen rakriktning. Elak typ.