God Morgon 19 april
Snö i Gävle har jag sett på bild :-o Har varit på reproduktionscentrum och blivit rejält omstuvad i underredet av en läkare som "det händer att man är gravid trots blödning" fast han inte hittade något annat än en förtjockad slemhinna (ja jag VAR ju gravid). Blodprov och sedan ringer han om vidare planering. Jag hoppas det inte blir så segt som första missfallet med skrapning till slut.
Just det. Innan det sade jag upp mig från jobbet :-D Ska skritta ponny ikväll om jag orkar.
Red ponny en stund, rolig men svårt för vänster galopp nu istället :p

Här fotsätter tappskoeländet 😕. Det är helt, helt sanslöst… 6 tappskor på en skoperiod, på 4 helskodda och en halvskodd - skoperioden blev lite längre för hovis har vart ute och rest. Men ändå 😴 - han var som hastigast och slog på en i går fm, på kvällen var två andra av - nu får det vara till på lördag när alla ska få nytt. Passade på att vaccinera alla, när två måste stå i alla fall.
#2 - på mitt arbete är det många som gjort detsamma, tråkigt nog.

Nu är han sådär ojämn igen.. han bara växer och växer!

#7 Vad är det för grått som syns nere vid kotlederna? ;)

#5 Osis! Jag har haft tur. Romantica sprang av sig en sko i februari, men annars har de suttit kvar varje skoperiod ända sen i höstas. Trots all lera…
Ingen snö som landade i Gävle igår, men en del som var stora flingor som försvann direkt innan de landade.