God Morgon 17 april
Ledig helg = dåligt väder :( men man får väl vara nöjd med att det är plusgrader!
Idag håller jag tummarna för Connemarorna som går fälttävlan i Mantorp.
CNCP*
Padriano (-05 e Poetic Justice - Dunlewey Go Charlie Go)
Lacken King (-07 e Brocklodge Buster - Monaghanstown Fred)
Cashel Bay Benny (-02 e Castleside JJ - Wings of Victory)
P90
Finding Nemo (-00 e Boden Park Finnard - Coral Prince)
P80
Charlesville Bobbin (-03 e Island Lad - Quiz Master)
Bjennesby Miss Li (-08 e Kulan Kavat - Dale Haze)
Långarnö Cedrik RC 105 (-05 e Janus - Brantshammar Bell Dara)
Derinograhn Kestrel (-09 e Charlesville Lad - Carra Cashel)
Lahaknock Ava (-07 e Oisin - Ballinaboy Ben)
P70 upp till 13
Tullycross Prince (-08 e Tullykyne Prince - Newbridge Oliver)
P70 14-20
Wynja Belle (-99 e Countach Campbell - Athos)
Zally (-09 e Calvin Klein - Hagens Ryan)
Sjödalens Magnolia (-96 e Juno Rory - Lambay Boy)
Sweet Earl (-07 e Robe Earl - Matty's Rock)
Ska du dit monsterpony?

Lycka till alla! Här öppnade sej himlen nyss och regnet vräker ner. Blir en innedag ser det ut som. Ha en fin söndag alla!
Jag hoppas att det iaf är uppehåll ikväll så jag kan rida och husse filma så jag kan se om det ser lika bra ut som det känns just nu…

#1 Hm, nu kom regnet hit… Ponnyn fick gå otäckad eftersom det inte skulle regna förrän efter jag hade tänkt att rida.
Men, hon är ju vattentät som tur är och färgen är vattenfast så hon ska nog klara sig.
Hoppas det blir uppehåll i em istället så blir det ridning då.
Här var det regn i morse, men vid 8.30 slutade det. Nu har jag strålande sol. Två ponnyer har fått en skogsrunda. lycka till i Mantorp! Kul att det är så många maror!

#4 Då hoppas jag på det bästa senare under dagen, det ser redan ljusare ut :)
Igår kväll kom hon! Så lugn och fin, legat ner och sovit inatt och ätit och druckit. Får gå i en hage bredvid de andra så länge men tanken är att hon ska slussas in till de andra sen. Ikväll blir det premiärridning här hemma. Riktigt aprilväder denna helg sol- regn- uppehåll- regn , helt enkelt superknasigt väder. Dottern hann med att rida hopplektion med Paloma innan regnet kom. Nästa helg blir det P&J på 70 och 80 cm. Nu har solen tittat fram- man kanske ska springa ut och göra lite nytta :-)

#6 Påminn mig. Vem är Palomas nya kompis?

#7 Tack för rapport och bilder :) Jättefina!!
#11 Palomas nya kompis är Bech's Mary Rose född 2004 e. Mannin Bay Cuckoo ue.Öxenholm Markbook

Kul! Spännande stamtavla.