Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 598 ggr
monsterpony
1

God afton 27 april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll på er alla connemaravänner. Soligt väder idag, men fortsatt bistert och kallt. Blir det någon vår i år tror ni?

Starrhult, är detta kanske någon du vill kännas vid?

Kjerulfia1
0

#0 Näh, våren har gått och gömt sig. Nu har det ju snöat varje dag sedan i lördags. Som tur är har det aldrig legat kvar någon längre stund. 

Ponnyn har lite ledigt idag, men jag hoppas på mer inspiration imorgon.

starrhult
0

#0 - Oh, ja! Flera gånger i vår har jag tänkt jag ska åka och titta när han tävlar - men tiden räcker inte till :(. Det kommer nog bara mamsens flytt till servicehuset är fixad - och hennes hus är städat och tömt.. Håller så klart lite extra koll - och det verkar ju som han har fått en kompis på ryggen som han gillar! Har en dotter till honom hemma som nu blir två - och som är en riktig raring. Söt som en prinsessa, glad och vänlig som få..

lil-sis
0

Red på ängen som vanligt numer. Pigg och glad men behöver få upp lite moment i galoppen så vi måste ut på grusvägarna.

RC71
0

Dom dräktiga stona kniper, och det tycker jag dom gör rätt i! Smarta ponnyer fölar när värmen kommer :) För övrigt full fart med jobb som alltid den här årstiden. Dax att börja se över sommarhagarna också. Årets bästa dag närmar sej -betessläpp