God eftermiddag 29/4
Nu verkar solen vara på väg! Red Pemberley på förmiddagen i blåst och mulet väder! Dressyrtävling i morgon, vi är tre från stallet som ska vara med! Ja,jag är ju bara chaufför förstås! Ovanligt många connemaror med tycker jag, ska se om jag hinner fota något.
Är på bilfirma för att kanske sälja Jeepen. Mitt hjärta gråter, det är urfånigt för det är bara en bil…! Börjar plugga 13 juni och har inga studiemedel kvar på gymnasienivå så måste krympa utgifterna så gott det går. Speciellt eftersom jag har beställt relativt dyrt grovfoder till ponnyerna inför hösten.

#0 Ja, äntligen lite varmare väder och vårkänsla.
I gengäld en trolig förkylning på gång…

#1 trist med bilen men kul med studier! Vad ska du plugga? Har varit hos föräldrarna hela dagen idag.. mamma fick fotleden krossad förra helgen och pappa låg precis inne han också så de är inte riktigt i matchform så att säga.. Men livet går ju inte i paus för det.. Hann med att betäcka ett av stona idag igen. Hon betäcktes i förrgår också :) imorgon ska ena treårsstoet betäckas så vi hoppas skylark beter sig lika artigt och fint som vanligt :)

#3 Riktigt skambud från firman så bilen är kvar. Ska läsa färdigt gymnasiet (sent ska syndaren vakna) och sedan mest troligt Apotekare.
#4 Kan du inte passa på att titta hit??? Det vore så roligt!

#6 Jag var bara upp över dagen i fredags. Nästa gång kanske? :)
Du är hjärtligt välkommen!

#8 Tack!