Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 672 ggr
GE
0

God Morgon 7 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morrn! Ytterligare en solig dag ser det ut att bli. Hästfritt för min del. Ska nu åka ut på landet till min bilmek, och få nytt avgassystem på bilen. De senaste veckorna har den låtit som en trimmad gammal Volvo ;) Ska bli skönt att slippa oljudet!

Förlåt tjatet med bilder, men Fergus är min älskling nu och för alltid ❤️Dessutom tycker jag att det är så kul att ekipage på lägre nivåer också blir uppmärksammade med fina rosetter, täcken och priser. Eller hur?

☀️+13 i Uppsala just nu

Ha en fin dag!

RC927
0

Jätteroligt att kunna få priser oavsett nivå! Alla behöver väl uppmuntran! På landet, Roslagen, inga hästar just här. Skickar en bild på hunden istället . Han rullar sig som en häst i gräset!

RC927
0

Jätteroligt att kunna få priser oavsett nivå! Alla behöver väl uppmuntran! På landet, Roslagen, inga hästar just här. Skickar en bild på hunden istället . Han rullar sig som en häst i gräset!

Sassenach
0

#1 så du är vad lokalbefolkningen kan kalla en badis.

Hej!

Vi kämpar i värmen med ved och fixat upp hö på skullen, nu vätskepaus inför mockning och häst tortyr…

Ha en bra dag!

RC927
1

#3 Ja kanske! Fast jag har varit sk lokalbefolkning för länge sedan, i Frötuna och i Norrtälje!

GE
0

Fenellas hälsning till bröderna: Har går jag och har det bra med med min bästa kompis Ella :) Softar lite inför dressyrtävlingen nästa helg

Dags för första natten nu. Det bär lite emot kan jag säga…

Kjerulfia1
0

Drygt 20 om jag ska tro på termometern hemma. Idag har vi haft städdag i stallet och imorse blev det en skogstur med klättring och lite dikeshopp för Melody. Vi fick också till en relativt lugn trav ute, + på det för hoppeponnyn.

RC71
1

I dag blev Vanessa glad! Hennes russkompis Lovisa kom tillbaka för att gå på bete med henne. Man får pussla lite när man det blir ensamma unghästar. Det optimala är ju två föl men naturen vill inte alltid som vi planerar.. Nu är iaf Vanessa, Alice och Lovisa på bete och här hemma väntar jag på att Castle Snowflake ska föla. Ha en fin kväll alla :)

lil-sis
0

Tvättade X och gick en promenad i skogen med pip och bock och samtal om huruvida man får springa över mattar eller inte.