Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 730 ggr
GE
0

God Morgon 22 maj

Soligt och fint i Uppsala just nu. Hoppas det är lika fint på Rekasta, och att det håller i sig hela dagen! Är lite försenad på gång dit nu. Kom inte iväg från jobbet 06.30 som tänkt. Hon som skulle lösa av mig försov sig. Är det inte typiskt? 

Hoppas kunna bjuda på några bilder till kvällen :)

Ha en bra dag1

Kjerulfia1
0

Mulet och +18.

Idag blir det ett pass på banan för ponnyn. Vi behöver träna på det som vi fick med  oss från dressyrträningen i fredags. 

I övrigt planteras det blommor, tvättas och andra sådana där saker man inte hinner med på vardagen.

RC71
0

Missade dej tyvärr då jag var tvungen att åka hem direkt efter Verdi hoppat. Hoppas du fick några fina bilder :)

GE
0

Jag har inte hunnit titta så noga, men tror tyvärr inte det blev nåt bra på Verdi. Den andra ponnyn på banan lyckades komma i vägen och skymma TRE hinder!

Har precis kommit hem, och nu måste jag nog vila en liten stund innan jag börjar med bilderna. Många stykningar och efteranmälningar, oreda i startlistorna plus en virrig speaker, gör att det krävs en alert hjärna att bena ut vem som är vem…

monsterpony
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Äntligen både fint väder och frisk! Jag njuter.

På dressyrtävlingarna här var det två som nog var av intresse för Starrhult…

starrhult
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 - Någon gång ska väl jag också komma i väg… Såg att dom placerade sig efter varandra också :). Bossa startade en klass till och var placerad. Emma som äger Dundee - verka nu ha sadlat om till dressyrsadeln mer permanent. Tidigare var det bara hoppning :)

starrhult
1

Bossanova, min egen avkomma och Paloma i bakgrunden :)