Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etiketttävlingsresultat
Läst 717 ggr
Märit
0

Blå basen

Många här verkar vana att läsa Blå basen. Jag försöker läsa tävlingsresultat på Wal's Ferros. Kan bara se från 2014? Beror det på att jag tittar i mobilen?

Annette
0

Samma med datorn, bara 2014 syns. Det är nog inte inlagt mer?

RC927
0

Titta på Equipe on Line. Där kan man se hans resultat fr.o.m. juni 2013.

Kjerulfia1
0

I tdb om man söker på hästresultat finns det resultat från maj 2013.

Men allt verkar ju inte ha kommit över till blå basen. GE gjorde en djupdykning i det där för inte alltför länge sedan.

GE
1

Det verkar som felet ligger i TDB. Han har två olika licenser (+ ytterligare en där ni står som ägare, men den har inget nummer). På den första licensen (282253) finns resultat från 2013. Sen har man av någon anledning sökt ny licens (287988) för 2014. Resultaten för det året ligger under den + BB. Efter det har man återgått till första licensen. Där finns resultaten för 2015-16, men de är inte överförda till BB.

Varför det har blivit så här kan jag inte svara på, men jag tippar att det kan ha med de två olika licennumren att göra. Det är inte meningen att de ska ha mer än ett.

Du får fråga ägaren hur det gick till, och be dem kontakta SvRF så de kan ta bort  den inaktuella licensen efter att ha lagt över resultaten 2014 på den andra.