God morgon 29/6-16
Morgon!
Börjar först vid 11 idag, så jag hinner motionera hästar innan det är dags. Vi blev även klara med ena delen av betet, så vi ska släppa dem nu på förmiddagen.
Hoppas ni får en bra dag!

En mycket bra början på dagen för mig! Gammelbilen gled genom besiktningen utan en enda anmärkning! Knappt man tror det är sant :)
Lite sova på det här nu…
Mina äggstockar har levererat 6 ägg idag. Förhoppningvis vill de smälta samman med sambons excellenta simmare. Återföring på måndag. Lär inte rida idag :p

Solig inledning på dagen, men det börjar molna på. Jag njuter av ledigheten. På dagens göra-lista står att putsa ridstövlarna och kanske laga en ficka i ett par byxor. Cykelrundan är redan avklarad. I övrigt kanske det blir lite stamtavle-/fotopyssel och lite jobbpyssel. Vi får se. Inga måsten så här på semestern.
Corbally Prince, en annan trevlig bekantskap från hoppningarna på Vreta för några veckor sedan.

#2 håller tummarna! Vi har stängslat ny hage till fölstona och kört bort Bellis till en bekant så hon blir där över sommaren. Skönt eftersom hon inte ska betäckas om och hon är ändå bara 10 minuter bort.