Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 570 ggr
Kjerulfia1
0

Go'eftermiddag 24 juli

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Varmt som sjutton idag. Ponnyn fick jobba lite på töm på lagårdsplanen. Ok i höger varv, men lite stel i vänster, ungefär som vanligt alltså. 

och de där lastpallarna till vänster var ju SÅ konstiga.

Kjerulfia1
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Och här kommer filmen från P& J för en vecka sedan. På filmen hoppade vi 50 cm. Melody tyckte det var för lätt så nästa gång höjer vi ribban. Ni kan bortse från säcken med potatis som sitter på. Måste träna på sitsen…

MrsM
0

Städar bokhyllor med många spännande återseenden  :) . Man vet inte hur mycket sex Billyhyllor med överdelar  rymmer förrän man har tömt dom… Uppfostrad med ett hemmabibliotek och att böcker slänger man inte… semestern är räddad även om det skulle börja regna.  Connemarabiblioteket uppsorterat.

GE
0

#1 Tack för filmerna. Kul att se :)

Själv är jag mest stel på höger ;) Cykelvurpan spökar fortfarande….

#2 Jag fick ofrivilligt städa mina hyllor (Nisse) för 6-7 år sen. när ett element sprack och dränkte en hel sektion. Jag blev  tvungen att kassera massor av böcker, tidskrifter, fotoalbum, kartonger med foton etc :( Som sagt, man anar inte hur mycket som ryms i en förvaringshylla förrän man ska tömma den!

Sista natten nu, sen börjar nedräkningen - bara 3 pass kvar till semestern!

lil-sis
0

X är en mkt sur conniponni. Jag hoppas att vi får tid på kliniken den här veckan och att det är liten skada som tål hagvistelse. Kommer ut morgon och kväll och betas för hand medan jag mockar och byter vatten och kompis.