Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 1457 ggr
GE
0

God Kväll 27 juli

Sjusovardagen var det visst idag! Kanske därför jag har varit så trött hela dagen? Eller så är det bara det faktum att jag är utarbetad och behöver semester…

Bara tre pass kvar nu….

starrhult
0

Lyckats avsluta semestern med bruten höft. Blivit operation i dag. Jättejobbigt att ligga ett dygn och vänta. Nog mef otur nu tycker jag Någon riksutställning blir det inte

GE
0

Nä. FY vilken otur! Krya på dig!!

monsterpony
0

#1 Stackare. Jag trodde du hade betat av din sjukdomskvot redan. Hoppas operationen gick bra och krya på dig.

starrhult
0

Skritt på lång tygel utan stigläder från ridbanan. En snabb katt hoppade fram - sen låg jag där jag låg till ambulansen kom. Nu spik i benet och undrar hur det ska gå med hästarna :(

starrhult
0

Skritt på lång tygel utan stigläder från ridbanan. En snabb katt hoppade fram - sen låg jag där jag låg till ambulansen kom. Nu spik i benet och undrar hur det ska gå med hästarna :(

GE
0

#5 Ja, usch så fort det kan gå! Har du blivit märgspikad? Då får du väl belasta ganska fort isåntfall? Försök se det positiva att det hände nu, och inte i vinter med snöstorm och drivis runt knuten ;) En tröst för tigerhjärtan, jag vet…

Krya på dig, och håll modet uppe 🌺 Allt löser sig ska du se

Såg att Bingo skulle starta LB dressyren. Har du hört hur det gick?

starrhult
0

Bingo fick avstå, eftersom jag skulle ha kört. Ja, det är en lång märgspik, så jag har hasat runt lite myrsteg. Men bara för jag får, vill jag inte påstå att det går lätt. Och det var nog fler förhållanden än årstiden som var tur i oturen. Mobilen hände i stallet - men tack och lov att maken jobbade hemma för dagen.. Nu får jag ta en dag i taget.. Bullen får väl springa fint en annan gång..Inte med mig dock..

GE
0

#7 Jag fick för mig att han redan var på plats. Varför vet jag inte…

Ja, det brukar bli reaktionen när patienterna väl har "landat" i olyckan. Att det finns "tur i oturen" omständigheter att ta fasta på. Jag tänkte dock mest på hästbiten. Att det kanske är lite lättare så här års iallafall.

Fortsätt hasa runt med myrsteg. Varje litet sånt gör nytta!!.