Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 623 ggr
GE
0

God Kväll 29 augusti

Ja, då var semestern slut. Sommaren också tycks det, men man får hoppas på en fin september. Speciellt nästa söndag!

Dagen har gått åt till att tvångsmata och medicinera katten. Stackarn, han är bra less på mig nu, men i natt får han lugn och ro då matte ska jobba.

Ha en bra kväll!

RC71
0

Dagsform dålig. Hoppas må bättre i morgon då jag har mer än mycket att göra. Regnat precis hela dagen och det blir man inte piggare av precis. Men med tanke på hur fruktansvärt torrt det är här så är regnet välkommet så kanske det blir lite återväxt på betena igen.

GE
0

Ja, sånt här gråväder tar ner dagsformen. Hoppas du mår bättre i morgon. Annars är som du säger regnet välkommet, så man får väl ta det onda med det goda…

liljegren
0

Jag känner mig rätt less på hästeriet nu.. kvällsbesök på mälarkliniken.. frimärkssamlande kanske är något för mig trots allt??

monsterpony
0

Frimärken har inte lika mjuka mular. Hoppas sjuka katter och hästar kryar på sig snart.

GE
0

#3 Usch, har ni inte fått er beskärda del av  otur med fölen? Huppas det går bra för lilleman! Håller tummarna!

GE
5

#4 Gamle kissen hade ätit lite själv medan matte var på jobbet 👍

RC71
0

#6 Strålande nyheter! Hoppas han just påbörjat sitt sjunde liv nu..

GE
0

#7 Det känns faktiskt hoppfullt, men det som går in ska ut också…