God Morgon 2 september
Dags för jobbarhelg, men bara fredag/lördagnatt, eftersom jag kunde byta bort söndagnatten. Är väl kanske lite orolig för dagsformen inför fotograferingen på söndagens utställning på Långarnö. Idag startar nämligen "kriget" här i Uppsala. Jas-plan ska lyfta dygnet runt tom tisdag. Antar att det kommer att vara svårt att sova i morgon. Hoppas på en lugn lördagnatt, så jag kan vila mig i form ;)
Nu verkar det gå åt rätt håll med lilla Bamse. Han äter och ser nöjd och glad ut. Matte har köpt sig lite tid, och det är han värd, men fy vad djurvården kostar.
Tack och lov att han är försäkrad! Jag fick betala 4.653:- av 16.364:-
Bild: En deppig Bamse i "besöksrummet" på UDS i fredags

Fina lilla kisse! Det var inget litet bandage :O Vi åker med färre ponnyer än beräknat.. Bentley har skadat sig i hagen och fått en griffelbensfraktur. När vi var inne på kliniken tidigare i veckan var vet bekymrad för det såg ut som om även skenbenet var påverkat. Men då han blivit så mycket bättre uteslöt veterinären att det skulle vara mer än en smäll. Man "ska" inte ha favoriter.. men att säga att Bellis inte är lite extra viktig för mig är att ljuga. Hon har ju varit hos mig i 8 år nu.. och således blir hennes bebisar lite speciella de med. Familjen som var intresserade av Toyboy avvaktar pga personliga skäl så det är väl dags att ta sig i kragen och göra en annons åt honom med. Det är en fin ponny så han borde kunna göra sin ryttare riktigt glad. Ikväll hoppas jag hinna löshoppa Isolde

Omöjligt att gå med, vetten som påstår det kan ju prova själv, sa Bamse ;)
Åh, vad skönt med ett mer positivt besked! Synd förstås att vi inte får se Bentley och hans fina mamma på utställningen…
Fotsätt utbilda Toyboy så får du honom såld i ett nafs! Det är en fin ponny!