Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 645 ggr
Sassenach
0

God morgon 14 september 2016

Förmiddag! Här har vi hunnit med både ridtur och stallfix. Nu är det dags att åka till jobbet, där man tydligen behöver vara barnvakt åt personalen med idag. Två avdelningar täcker upp för varandra under APT, de gör fällor i varandras vaktrum. Kråkan lät hälsa efter dagens pass att han inte var någon häst utan en brunvit godissnappare. Ha en bra dag!

lil-sis
0

Idag har jag varit i Uppsala. Passade på att få ögonbrynen plockade av proffs innan jag gick upp till BMC för sista delen av den kognitiva studie före och efter gastric bypass jag har varit med om. Tror det är fjärde gången så jag är proffs på testerna nu 8-) Sedan sushi till lunch, var efter lunchrusningen så jag antog att den var färsk enligt Livsmedelsverkets rekommendationer. Den brukar monteras på beställning iaf. Sedan hämtade jag Edwind hos hundvakten där han varit sedan vi åkte till Irland. Nu är jag trött och har ont i bäckenet, trappor är verkligen dumt. Imorgon blir det ultraljud och därmed resultat på KUB. Lite nervöst för att se om den fortfarande lever där inne och sedan om den gissningsvis är frisk. Vid ev dåligt resultat betalar vi för NIPT innan ev fostervattenprov.

GE
0

Idag reducerades måste-listan till ett minimum! Till en del ofrivilligt dock, då en vattenläcka i området under natten gjorde att det inte gick att tvätta som jag hade tänkt när jag kom hem. Var egentligen ganska nöjd med det. En grymt hård natt på jobbet sög musten ur mig helt. Kvar på mäste-listan blev tömma kattlådan och sova. Det kallar jag för att prioritera ;)

Nu ledig till söndag, då jag ska gå in en extratur 12 -21. Lättförtjänta pengar!

Ha en fin kväll!

GE
0

Av någon anledning kan jag inte välja diskussionsgrupp, när jag är inne på datorn.  vilket gör att jag inte kan kan posta nya inlägg. Någon som har samma problem?

Från mobilen tycks det däremot gå.

GE
1

#3 Löste sig med systemåterställning av datorn :)