Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 549 ggr
liljegren
0

God kväll 29/10

Har fått lite hjälp att skruva och sortera i sadelkammaren.. ska försöka ta tag i att sälja av lite saker jag inte använder. Hittade en back med saker till fullblodet jag hade.. och något sådant ska jag inte ha igen. Tror jag.

RC927
0

Morgonfodrade i morse. Delar helg med annan hästägare var 6:e helg/häst. Har ju två så det blir var tredje helg. Men dottern och jag hjälps oftast åt så då går det rätt lätt. Ska sen ut och kvällsfodra. Skulle nog behöva städa bland mina grejor, har ju stått i samma stall i 16 år nu! Fast bara haft connemaror!

GE
0

Lönehelg, Halloween och krogarna öppet en timme längre. Say no more…
Det här kommer att blir en lång och tung natt!

Trevlig lördagkväll!

monsterpony
0

Här har det varit en härligt solig, men blåsig dag. Trevligt att kunna ta en långpromenad och få lite solljus på sig.

lil-sis
0

Gjort högskoleprov med dramatisk tvist. En deltagare hade inte alla ponnyer i hagen och började fota folk som såg muslimska (?) ut och påstod att de (muslimer) dödat hens styvfar (på sjukhuset). När hen skulle avvisas från lokalen började hen gasta om justitiemord och det slutade med att vi andra fick byta lokal och hen fick skjuts av farbror blå till psykakuten. Men hen var faktiskt tyst under skrivtiden innan det ballade ur totalt.

Kjerulfia1
0

#4 Vilken dramatik !

Idag fick ponnyn en bassning på banan. Lite småtjaffsig, men inte alls som i onsdags, trots att det blåste som bara den idag.  

Om två veckor är det dressyrkurs över helgen, hoppas jag får ordning på henne lite mer tills dess.