Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 863 ggr
GE
2

God Dag 15 december

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snön ligger vit på taken, men för övrigt är det ISGATA precis överallt! Halvblpdet föll omkull på väg till hagen. Inte blev det några julbilder heller. Mycket tid går till att släpa vattendunkar. Visserligen får de en farlig fart på isen, men man får dem på  hälarna istället och går nästan omkull för det. Tacka vet jag lera, plusgrader och öppna vattenslangar! Tänk om man fick bläddra fram nästa årstid NU!

Tack och lov för glada Dajma som alltid får mig på gott humör🙂

lil-sis
0

Nergrävt och uppvärmt vatten är guld 8-) Lite kort läkarbesök idag. Lite meningslöst men får lite prover tagna, fick nytt levaxin och laxoberal på recept iaf. Köpt en Morris & Nolan hopp till Xanadu. Billigt. Annars fel tillfälle när jag inte ens kan provrida den.

liljegren
1

God kväll! Idag är en sån där dag då jag är glad att vi flyttat.. tydligen hade de hittat ett kranium i en påse längst en av de bättre ridvägarna.. folk är sjuka. I övrigt rullar allt på. Ska börja planera lite för löshoppning av rebell under våren. Tänkte försöka åka till olika anläggningar för att få lite miljöträning.. nu är han förvisso en rätt så cool 2åring, men tycker ändå det kan vara bra.

GE
0

#1 Jo, hur bra vore inte det ;)

GE
0

#2 HU! Tur att ni flyttade till trygga Roslagen :)