Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 717 ggr
GE
0

God Förmiddag 21 december

Årets mörkaste dag! Nu kan det bara bli bättte. Tvättstugan avklarad och snart  dags att trängas med alla andra i affärerna. Må det gå fort och bra!

RC927
0

Nyss kommit hem från stallet och en klättertur på Pemberley. Lite strykning nu och ikväll Solvalla. En häst som maken har andel i ska springa kvallopp; för att bli godkänd att starta i vanliga lopp. Blir visst aldrig ljust idag, men en liten tröst är ju att det bara blir bättre nu 👏

RC927
0

Nyss kommit hem från stallet och en klättertur på Pemberley. Lite strykning nu och ikväll Solvalla. En häst som maken har andel i ska springa kvallopp; för att bli godkänd att starta i vanliga lopp. Blir visst aldrig ljust idag, men en liten tröst är ju att det bara blir bättre nu 👏

Sassenach
0

Kväll!

Jobbat hela dagen, så även imorgon. Livet är på topp inför julen! Julklapparna får slås in på fredag, då börjar jag lite senare.

Ha en bra kväll!

GE
0

Överlevde dagen i affärerna med syrran, så nu är det klappat och klart inför julen. Så skööönt! Dags för en natt på plåsterhuset nu.

Mellanbror2004
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu var min galopprunda helt upptinad tyvärr, känns lite svajigt när man kommer i galopp på blöt ishalka, då är det skönt att benen inte är så långa och att det är en säker pålle. Nu strax blir det vaccination av alla tre, så det blir lite lata dagar i skogen. Otroligt lugnt ute i julhandeln faktiskt. Ser fram emot all god mat och en massa härliga dagar tillsammans med lite olika delar av familjen. Jag har skaffat mig en egen jultradition, vill se en julsaga (den tecknade) varje jul, ensam eller om nån annan ids kolla med mig. Här kollar de upp mot skogshagen, alltid roligt med nya strövställen.

RC71
0

Jobbat sista dagen innan Jul. Känns fint med lite ledigt efter en slitig period.