Godmorgon 8 mars
Så har vintern återvänt på riktigt. Snöar för fullt och någon plogbil har inte synts till. Tur man har fyrhjulsdrift på bilen.. En heldag på ridskolan väntar så jag lär somna ovaggad i kväll också. Ha en fin onsdag och ta det lugnt ni som ska ut på vägarna i dag.

Här har det snöat hela natten, men de hade plogat undan fint i stan. Utom på min gård, där de plogat upp en vall på parkeringen. Så det var bara att ta fram skyffeln och skotta bort den innan jag kunde ställa dit bilen.
Nu ska det bli skönt att sova. Pefekt väder för det iallalfall.

Idag blir en lugn dag. Upptäckte igår att vår cowcam/horsecam inte funkar.. troligtvis kameran som är trasig.. har beställt ny kameradel. Misstänker att det var den utlösande faktorn för mardrömmarna.. föl med alldeles för många par ben i konstiga fellägen.. "ja men det är väl klart att de har 8 ben? 4 från mamman och 4 från pappan" Hahaha man kan ju undra hur många benpar de stackars krakarna idag skulle ha om den teorin var sann ;)
#2 usch vilken mardröm. Kan ju vara en matteuppgift att räkna ut antal ben efter fem generationer…. Vackert ute för nu försöker solen titta fram. Tyvärr åkte snowgripsen av lite för tidigt…. Hoppas väglaget blir bättre. Pemberley ska förhoppningsvis på hoppträning på fredag, inte långt bort men småvägar dit!
Snö här med. Förra året var hagen grön. Har tagit in och borstat X en gång. Mina private parts fixar inte så mycket rörelse ännu men det går framåt iaf :-)