Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 532 ggr
liljegren
0

God morgon 4/4

Inget föl än här hemma. Däremot fick Secret ett stoföl inatt. Allt hade gått bra. Ett fuxfärgat med bläs. Precis som jag hoppats på när jag betäckte med lärkan! Hennes "nya" matte var jätteglad. Ska försöka ta mig över längre fram (när G fölat) och kika.

Kjerulfia1
0

Roligt! Fux är ju ingen vanlig connemarafärg. Själv gör jag en blixtvisit till vintern, Luleå, Jokkmokk och Stora Sjöfallet.

liljegren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Absolut inte vanligt.. men kom att lärkan bär fuxanlag och hon var fux så fanns det iaf en chans :) sen får vi se om hon skimlar av eller inte :)

RC927
0

#2 Vilken underbar bild!

GE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jättesöt bild! ja, det åtestår att se om hon skimlar eller ej. Jag är nyfiken på hur hon ser ut runt ögonen. Om det är så att senskimmel "följer" skimmel där? En fuxfödd som ska bli skimmel har inte rosa/brunrosa ögonlinjer vid födseln som en fux, utan mer åt det grårosa/svarta hållet. Bor hon i närheten av dig? Jag är ledig lördag ;)

Bild: Miss Szophie, 1 dygn gammal

Sassenach
0

Här har varit en lugn ledig dag, fixat med tvätten bl a. Lurat pappa att harva ridbanan, se om vi kan göra den lite jämnare. Sen fick jag med honom att titta på en transport med högre totalvikt än min nuvarande, så nu måste jag fundera lite. Nu ska bara maten smältas innan hästar motioneras. God kväll!

GE
0

Vill bara säga att nu ligger vi över 600 i aktivitetsindex :) Fortsätt skriva!!